Γιατί τόση χαρά?

Μόνιμα αναρωτιέμαι γιατί όλοι χαίρονται τόσο πολύ με τα Χριστούγεννα. Πραγματικά με νευριάζει. Τί το ξεχωριστό έχουν? Εμένα πάντως με κάνουν να νιώθω πολύ μόνος. Ποιό είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων? Εγώ γιατί κάθε φοράπου το συναντώ κερδίζω μόνο μπελάδες? Τέλος πάντων…

Φέτος ο Santa μου έφερε το καλύτερο δώρο κι ας μην ήμουν καλό παιδί όλη την χρονιά. Αφού μου το έφερες, ρε Santa, γιατί να το μοιραστώ? Και εκτός από αυτό γιατί σε μένα το έφερες τόσο νωρίς? Τ΄θι παραπάνω έχω εγώ από τους άλλους (εκτός από απεριόριστη ομορφιά) και γιατί αυτό το δώρο να κρατεί τόσο λίγο??? Santa, περιμένω την απάντησή σου σε mail…

Σωτήρης Μανιάτης

Σχολιάστε

