Κώστας Πασχαλίδης – συνέντευξη

Τι κάνεις φέτος στο φεστιβάλ?
Στο φεστιβάλ κάνω αυτό που κάνω απο το 2001 δηλαδή είμαι ο γραμματέας της κριτικής επιτροπής, δηλαδή είμαι εργαζόμενος , συνεργαζόμενος μάλλον του φεστιβάλ και βοηθάω την δουλειά των πέντε μελών της διεθνούς κριτικής επιτροπής,των ενηλίκων δηλαδή. Είμαι ο άνθρωπος που παρακολουθεί όλη την μέρα των καλεσμένων, αν θα φάνε και που βρίσκονται κάθε ώρα, τι ανάγκη έχουν και κυρίως ότι βρίσκονται μέσα στην αίθουσα την ώρα των προβολών, δεν κοιμούνται και αν κάποιος έχει κοιμηθεί τον σκουντάω και ξυπνάει. Κατόπιν ότι συζητούν τις ταινίες έτσι ώστε να έχουμε προχωρήσει πέριπου την κουβέντα για να είναι την Παρασκεύη το βράδυ έτοιμες οι αποφάσεις. Μετά τις τελευταίες προβολές είμαστε μάζι μέχρι τις πρωινές  ώρες και βγάζουμε τ’ αποτελέσματα.
Έχεις διαβάσει καθόλου το blog μας φέτος?
Φέτος όχι γιατί εδώ δεν φέρνω τον Η/Υ οπότε δεν έχω intrnet αλλά θυμάμαι τις εφημερίδες και φαντάζομαι ότι είναι εξίσου κάλο.
Απο πέρισυ βλέπεις καμία διαφορά στο φεστιβάλ?
Το φεστιβάλ ήταν εδώ και κάποια χρόνια εξαιρετικά καλά οργανωμένο και όλα πήγαιναν καλά. Φέτος είναι ίσως ακόμα καλύτερο. Κατα την γνώμη μου όμως φέτος λείπει κόσμος σε σχέση με άλλες χρονιές και αυτό συμβαίνει για οικονομικούς λόγους, αλλά είμαι πολύ χαρούμενός γιατί έγινε το φεστιβάλ, πετύχαμε, δηλ αδή οι διοργανωτές κατάφεραν να το πραγματοποιήσουν και αυτό που έλεγα είναι ότι αν φέτος γινόταν το φεστιβάλ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και για τα επόμενα χρόνια. Γιατί το φεστιβάλ δν είναι απλά μια διοργάνωση, είναι μια ακτιβιστική πράξη μέσα στη δυσκολία που υπάρχει σήμερα.
Τέλος τι σου έχει μείνει τόσα χρόνια που συμμετέχεις στο φεστιβάλ?
Είναι πολλά πράγματα .Πρώτα πρώτα μου αρέσει ο Πύργος, μ’αρέσει ο κόσμος του Πύργου και επειδή κυκλοφορούμε και έξω απο την πόλη με την επιτροπή μου αρέσει πάρα πολύ η εξοχή, οι παραλίες, τα βουνά, οι διαδρομές το τοπίο γενικά η βοριοδυτική Πελοπόννησος είναι πολύ ευλογημένος  και αυτός ο νομός είναι αριστούργημα. Επιπλέον μου αρέσουν πολύ οι συμμετοχές των παιδιών, των γονιών αλλά και των καθηγητών στο φεστιβάλ και το γεγονός οτι νοιώθουμε σαν στο σπίτι μας διότι οι περισσότεροι που συνεργαζόμαστε είμαστα από Αθήνα ή και απο αλλού. Έχω δει τόσες ταινίες τόσα χρόνια που έχω το κριτήριο και έχω ενθουσιαστεί που τα παιδιά του Πύργου μεγαλώνοντας έχουν ωφεληθεί πολύ και έχουν ακολουθήσει δρόμους που έχουν σχέση με οπτικοακουστικάμέσα αλλά και αν δεν το έχουν  κάνει είναι παιδιά που απέκτησαν αυτοπεποίθηση, έκαναν πράγματα με τα χέρια τους και πίστεψαν στον εαυτό τους. Ελπίζω όλα τα παιδία του Πύργου να συμμετέχουν στο φεστιβάλ τα επόμενα χρόνια και να  δίνουν μάχη για να γίνετε και να ωφελούνται απο αυτό.
Εύα Λυμπέρη
Χριστίνα Καλαμπρέζου

Σχολιάστε

