Νάσια Χατζηλαζαρίδου

Με αφορμή τις τελευταίες  εξελίξεις που αφορούν την αθέτηση της υπόσχεσής σας γα οικονομική στήριξη του φεστιβάλ αποφάσισα να σας εξηγήσω  για το τι είναι για μένα το φεστιβάλ. Η ιστορία μου ξεκινά το 2003, όπου για πρώτη φορά έλαβα μέρος. Ήμουν ένα παιδί έκτης δημοτικού που πρωτοήρθε σε επαφή με τον κινηματογράφο. Δεν ήμουν απλώς θεατής των ταινιών, αλλά ήμουν πια μέσα στην αγκαλιά του φεστιβάλ. Έγινα ένα μικρό ‘’ζιζάνιο’’, έγραψα το πρώτο μου άρθρο, πήρα την πρώτη μου συνέντευξη, γνώρισα αγαπημένους φίλους.

Είμαι 21 χρονών, μεγάλωσα στον Πύργο κι όταν σκέφτομαι τα παιδικά μου χρόνια το φεστιβάλ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.  Λειτούργησε σαν όαση μες το πνίξιμο των μαθημάτων, έδωσε χρώμα σε μία πόλη που ποτέ δεν είχε την ευκαιρία να αναδειχθεί πολιτιστικά, γέμισε τους δρόμους μας με παιδιά από όλα τα μήκη και  τα πλάτη του κόσμου και μας έκανε μικρούς κινηματογραφιστές. Ξέρω ότι για εσάς το φεστιβάλ είναι ένας  πάκος χαρτιά που καταλήγει σε ένα προϋπολογισμό  που καλείστε να καλύψετε. Εάν είχατε έρθει έστω  και σε μία προβολή να παρακολουθήσετε τον παλμό των θεατών, εάν είχατε μπει σε ένα εργαστήριο αν δείτε την δουλειά των παιδιών αλλά και των καθηγητών τους, αν είχατε διαβάσει έστω και ένα άρθρο της εφημερίδας μας, τότε θα είχατε αγαπήσει το φεστιβάλ και δεν θα διαπραγματευόμασταν αν θα μας  στηρίξετε ή όχι. Είναι κρίμα γιατί θα στερήσετε την ευκαιρία από τα παιδιά σας να γίνουν ζιζάνια και να ζήσουν στον μαγικό μας κόσμο. Σας νοιάζει? Αν ναι ελάτε μαζί μας. Αν όχι, ζήστε με τις τύψεις σας  ότι καταστρέψατε ό,τι πιο όμορφο είχε γίνει σε αυτό τον τόπο.

Σχολιάστε

