Εμείς γιατί όχι;

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος έφτασαν στ’αυτιά μου πληροφορίες για την έναρξη του Φεστιβάλ στον Πύργο!

Μένω στην Αμαλιάδα, μόλις 20 χιλιόμετρα μακρυά απ’τον Πύργο, και ποτέ δε μου δόθηκε η ευκαιρία να συμμετάσχω κι εγώ σε αυτό το φεστιβάλ. Όπως έχω μάθει, άνθρωποι από πολλά διαφορετικά μέρη του κόσμου ταξιδεύουν κάθε χρονιά στον Πύργο με σκοπό τους να λάβουν μέρος, ενώ στην πόλη μου (όπως και σε πολλές άλλες περιοχές του νομού), δεν έχει ενδιαφερθεί κανείς μέχρι και σήμερα να μας ενημερώσει για την ύπαρξη του Camera Zizanio και τις δραστηριότητες του. Όσες φορές προσπαθήσαμε να κινητοποιήσουμε τους καθηγητές μας, δεν είδαμε καμία ανταπόκριση, διότι ούτε αυτοί γνωρίζουν τι συμβαίνει στο Zizanio, όπως και οι υπόλοιποι συμμαθητές μας, οι οποίοι έμειναν αμέτοχοι και αδιάφοροι. Ζηλεύω και στεναχωριέμαι που ποτέ έως τώρα δε μου έχει δοθεί η ευκαιρία να παρακολουθήσω από κοντά τι γίνεται σε αυτό το περίφημο Φεστιβάλ, όπως και άλλοι μαθητές στην Αμαλιάδα…Είμαστε τόσο κοντά και ταυτόχρονα τόσο «μακρυά» απ’το Φεστιβάλ. Δεν είναι άδικο;

Σοφία Νικάκη, B’ Λυκείου

Σχολιάστε

