«Αποδοχή- απόρριψη»

Ήταν ένα τσουχτερό, χειμωνιάτικο πρωινό. Μπαίνοντας στην είσοδο του σχολείου μου, αποφάσισα να ρίξω μια ματιά στον πίνακα ανακοινώσεων, όπου πρόσεξα και την αναγγελία για την Camera Zizanio 2013. Δεν ξέρω γιατί, πάντως μου ήρθε η σκέψη να πάρω κι εγώ μια δήλωση συμμετοχής. Ο πατέρας μου λέει πως πρέπει, στην ζωή μας να αποκτούμε εμπειρίες. Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ, ενώ προχωρούσα , μαζί με δύο φίλους μου προς το γραφείο καθηγητών, για να πάρουμε μια δήλωση συμμετοχής.
Το τι γινόταν εκεί, προς την είσοδό του, δεν περιγράφεται. Πολλοί μαθητές σπρώχνονταν, ώστε να πάρουν τη δήλωση μια ώρα γρηγορότερα και λίγοι ήταν αυτοί που περίμεναν με υπομονή τη σειρά τους. Κάποια στιγμή, μετά από κάμποσες σπρωξιές κι αγκωνιές πήραμε και μεις.
Παρόλο που ο πατέρας μου παραξενεύτηκε, όταν του έφερα τη δήλωση, δεν αρνήθηκε να υπογράψει, όπως και οι γονείς των φίλων μου. Την επόμενη μέρα, παραδώσαμε στην καθηγήτρια που μάζευε τις δηλώσεις μας με μεγάλη υπερηφάνεια. Τώρα, έμενε μόνο η τύχη, η Μοίρα καλύτερα, που θα αποφάσιζε ποιος θα έμπαινε και ποιος όχι.
Την Πέμπτη, η αγωνία όλων όσων είχαμε δώσει, είχε φτάσει στο αποκορύφωμα. Ξαφνικά, στο 1ο διάλειμμα, βλέπω πολλά παιδιά μαζεμένα στον πίνακα ανακοινώσεων, όπου άρχισαν όλα. Βγήκαν τα αποτελέσματα, μου λέει κάτι μέσα μου.
Πλησιάζω κι εγώ, μαζί δηλώσαμε συμμετοχή. Με τα μάτια,  αρχίζω να διαβάζω το κομμάτι των τυχερών του Ευρωπαϊκού τμήματος. Το τρίτο όνομα από τα τέσσερα είναι το δικό μου! Ένα μεγάλο χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου και δεν μπορώ να δω την απογοήτευση  στα πρόσωπα των φίλων μου. Εγώ μπήκα, αυτοί όχι.
Ως πραγματικοί φίλοι, χαίρονται για μένα κι εγώ ωστόσο λυπάμαι που αυτή την εμπειρία δεν θα τη ζήσουμε μαζί, μα παράλληλα χαίρομαι που μπήκα. Γιατί, έτσι αποφάσισε η Μοίρα. Κάποιοι θα μπουν, κάποιοι όχι.

Μαντά Αιμιλία, Β’ Γυμνασίου

Σχολιάστε

