Συνέντευξη από τον Rani Alaimo

Ζ -Γεια σας κύριε Alaimo! Θα θέλατε να συστηθείτε στους αναγνώστες μας;

Α – Με λένε Rino Alaimo και είμαι από την Ιταλία. Η ταινία μου, που διαγωνίζεται στο φεστιβάλ είναι η πρώτη ταινία animation μικρού μήκους που έχω δημιουργήσει. Eίμαι αυτοδίδακτος και έχω μελετήσει την ιστορία των τεχνών και ιδιαίτερα του κινηματογράφου.

Ζ -Τι σας ενέπνευσε για να φτιάξετε την πρώτη σας ταινία «deathhouse» ;

A -Ήμουν πολύ μικρός τότε! Ήμουν μόνο 14. Οι ηθοποιοί ήταν…. τα παιχνίδια μου και δεν υπήρχε κάποιο συγκεκριμένο σενάριο.

Ζ -Πότε άρχισε η δημιουργία της ταινίας «Το αγόρι και το φεγγάρι» που θα προβληθεί την Παρασκευή στο φεστιβάλ μας και ποια είναι η κεντρική ιδέα;

Α – Η ιδέα μου ήρθε το 2007 και αρχικά δεν έβρισκα παραγωγούς, δεν είχα εξοπλισμό κι έτσι δεν μπορούσε να γίνει κανονικά με ηθοποιούς, γι αυτό 3 χρόνια μετά το 2007 σκέφτηκα να κάνω animation επειδή δεν είχα χρήματα αλλά και επειδή με τη ζωγραφική μπορούσα να φτιάξω ό,τι ήθελα, όπως για παράδειγμα δράκους. Δούλευα όλη μέρα επί 2 χρόνια αλλά σε μορφή παραμυθιού. Μιλά για ένα αγόρι που πολεμά για τα όνειρά του. Το φεγγάρι απεικονίζει το όνειρό μου και βλέπουμε τις δυσκολίες που συναντά το αγόρι για να το φτάσει.

Ζ -Έχετε ξαναστείλει ταινίες σας σε φεστιβάλ; Αν ναι έχουν πάρει κάποιο σημαντικό βραβείο;

Α – Έχω στείλει ταινίες μου σε περίπου 50 φεστιβάλ ακόμα, αλλά μόνο 5 από αυτά τις δέχθηκαν. Το βραβείο που έχω πάρει και είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμένα, είναι στο GIFFONI FILM FESTIVAL ,το οποίο είναι ένα επαγγελματικό φεστιβάλ με πολύ μεγάλη απήχηση στη χώρα μου.

Ζ -Υπάρχει κάτι τελευταίο που θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες;

Α -Αγαπώ πολύ τον κινηματογράφο και γι αυτό από πολύ μικρός παλεύω για τα όνειρά μου. Κατάλαβα πως πρέπει να κάνεις πολλές θυσίες στη ζωή σου για να κατακτήσεις τα όνειρά σου και γι αυτό κ εγώ αφιέρωσα όλη μου τη ζωή σ αυτό.

Σπύρος Σιπέτας, Α΄ Λυκείου

Σχολιάστε

