Τα λέμε του χρόνου

nancy-balaska

Τελειώσαμε και πάλι! Πρέπει να περιμένω άλλο ένα χρόνο! Είμαι όμως ζιζάνιο!

Υπόσχομαι, λοιπόν, να μαζεύω ιδέες για την εφημερίδα του 18ου Φεστιβάλ! Γιατί να μην μπορούμε όλο τον χρόνο να σας λέμε τα νέα μας, να κάνουμε ραδιοφωνικές εκπομπές και να συνεχίζουμε την δράση μας! Ποιος ξέρει ίσως του χρόνου να μπορέσουμε να έχουμε και την δική μας τηλεοπτική εκπομπή, ίσως το Daily News να προβάλλεται όχι μόνο στον Απόλλωνα!

Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα! Επιτέλους θα ξεκουραστούμε! Αλλά δεν θέλω να ξεκουραστώ! Θέλω να είμαι ένα δραστήριο ζιζάνιο μέχρι να μεγαλώσω! Ή μάλλον, να συνεχίσω να είμαι ακόμα και όταν μεγαλώσω!!!
Θα μου λείψουν όλοι, τα γέλια, η διασκέδαση, ακόμα και οι διαφωνίες, κυρίως αυτές με την αδερφή μου!
Τα λέμε ξανά σε λιγότερο από 12 μήνες, με νέες ιδέες και καινούρια πρόσωπα!
Μέχρι τότε να περνάτε καλά και μην ξεχνάτε να δημιουργείτε!

Σας φιλώ,

Νάνσυ

Νάνσυ Μπαλάσκα – Β’ Γυμνασίου

Σχολιάστε

