«Οι γονείς πρέπει να στηρίζουν τα παιδιά να ακολουθήσουν τα όνειρά τους»

ifigeneia-tzola

Συνέντευξη της Ιφιγένειας Τζόλα στις Εύα Σαμαρά και Μάιρα Ζαχαροπούλου 

Χθες το βράδυ συναντήσαμε στο χώρο του θεάτρου Απόλλων την νεαρή ταλαντούχα ηθοποιό Ιφιγένεια Τζόλα, η οποία πρωταγωνιστεί στην ελληνοφιλανδικής παραγωγής ταινία «Περιπέτεια στο Αιγαίο». Η Ιφιγένεια μας μίλησε για το ρόλο της στη ταινία, για την συνεργασία της με τους Φιλανδούς της συνεργάτες, αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια. Η ταινία «Περιπέτεια στο Αιγαίο» είναι η πρώτη σου κινηματογραφική δουλειά;
Ναι, αυτή είναι η πρώτη μου ταινία, με αυτή ουσιαστικά έκανα το ντεμπούτο μου στο χώρο του κινηματογράφου. Ελπίζω να σας άρεσε!

Πώς ήταν η συνεργασία με τους Φιλανδούς συμπρωταγωνιστές και συνεργάτες σου;
Η συνεργασία μας ήταν πάρα πολύ καλή. Με το ελληνικό crew αλλά και το φιλανδικό συνεργαστήκαμε και δουλέψαμε πάρα πολύ σκληρά για να βγάλουμε αυτό το αποτέλεσμα. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων κάναμε παρέα και γίναμε φίλοι με τα υπόλοιπα παιδιά με τα οποία κρατάμε ακόμη και τώρα επαφή. Γενικά ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για μένα.

Η ταινία στην οποία πρωταγωνιστείς είναι μια ταινία περιπέτειας. Εσύ στη ζωή σου αναζητάς στην περιπέτεια;
Θα μπορούσα να πω ότι αρέσει η περιπέτεια, άλλωστε και σε ποιον δεν αρέσει. Γενικά στην ταινία η Αντριάνα φαίνεται να είναι μια κοπέλα που αποζητά τη περιπέτεια, μια κοπέλα δραστήρια και αποφασιστική. Στη ζωή μου είμαι και εγώ αποφασιστική, αλλά θεωρώ πως η περιπέτεια είναι κάτι που αρέσει σε όλους.
Θα ήθελες να μας πεις δυο λόγια για το 18ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για παιδιά και νέους;
Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι εδώ στον Πύργο για να συμμετάσχω στο Φεστιβάλ.Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και είναι τιμή μου που βρίσκομαι εδώ, αλλά και που προβλήθηκε η ταινία μας. Πιστεύω πως είναι ένα πολύ ενδιαφέρον και σημαντικό το Φεστιβάλ, διότι έχουμε την ευκαιρία να δούμε ταινίες από άλλες χώρες του κόσμου. Άλλωστε ο κινηματογράφος είναι ένας τρόπος έκφρασης, οπότε μέσα από τις ταινίες μπορούμε να γνωρίσουμε διαφορετικούς πολιτισμούς και κουλτούρες από άλλους λαούς. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις ταινίες.

Παράλληλα με το 18ο Φεστιβάλ Ολυμπίας διεξάγεται και η 15η Camera Zizanio, στην οποία παρουσιάζονται ταινίες που έχουν δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου από παιδιά. Πώς σου φαίνεται αυτό σαν ιδέα;
Είναι υπέροχο σαν ιδέα! Είναι σημαντικό όταν ένα παιδί έχει ταλέντο οι γονείς να το στηρίζουν, να το προωθούν και να το βοηθάνε, ώστε να ακολουθήσει τα όνειρά του. Επίσης όταν κάποιος έχει καλές βάσεις από μικρή ηλικία πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει πάρα πολύ ψηλά. Εμένα προσωπικά οι γονείς μου με βοήθησαν όταν τους είπα ότι θέλω να παίξω στη τηλεόραση και έτσι πήρα τη πρώτη μου δουλειά στην ηλικία 9 ετών. Βέβαια βασική προϋπόθεση είναι να είμαι καλή μαθήτρια, διότι στις μέρες μας όλα είναι απαραίτητα.

Στο μέλλον με τι θα ήθελες να ασχοληθείς;
Θα ήθελα να ασχοληθώ με την υποκριτική, αλλά παράλληλα θα ήθελα να σπουδάσω και κάτι άλλο διότι είναι πολύ δύσκολοι οι καιροί που διανύουμε.

Σχολιάστε

